Пошуковий запит: (<.>A=Романюк К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Романюк К. Найбільше порушень — на землях сільськогосподарського призначення [Електронний ресурс] / К. Романюк // Землевпорядний вісник. - 2012. - № 4. - С. 14-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zv_2012_4_5
|
2. |
Романюк А. М. Морфологічні особливості реакції імунної, ендокринної системи та кісток скелета в умовах техногенних мікроелементозів [Електронний ресурс] / А. М. Романюк, С. В. Сауляк, Ю. В. Москаленко, К. А. Романюк // Український морфологічний альманах. - 2011. - Т. 9, № 2. - С. 75-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Umora_2011_9_2_22
|
3. |
Романюк К. О. Аналіз експериментальної роботи з виховання міжетнічної толерантності дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / К. О. Романюк // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2013. - Вип. 112(1). - С. 276-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2013_112(1)__70
|
4. |
Романюк К. О. Педагогічні умови виховання міжетнічної толерантності старших дошкільників: експериментальне обґрунтування [Електронний ресурс] / К. О. Романюк // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2013. - № 3. - С. 94-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2013_3_16 Визначено сутність понять "виховання міжетнічної толерантності дітей старшого дошкільного віку", "міжетнічна вихованість дітей старшого дошкільного віку", "міжетнічна толерантність дітей старшого дошкільного віку"; уточнено поняття "міжетнічна толерантність". Критеріями вихованості міжетнічної толерантності дітей старшого дошкільного віку визначено когнітивний, емоційно-ціннісний та діяльнісний. Розроблено показники та охарактеризовано рівні (високий, середній, низький) вихованості міжетнічної толерантності дітей старшого дошкільного віку. Використано діагностувальну методику визначення рівня вихованості міжетнічної толерантності дітей старшого дошкільного віку на констатувальному та прикінцевому етапах дослідження. Обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови виховання в дітей міжетнічної толерантності: гуманізація та гуманітаризація змісту дошкільної освіти, упровадження інноваційних педагогічних технологій у виховний процес дошкільного навчального закладу (ДНЗ) (мультимедійних презентацій та елементів інтерактивного навчання), збагачення змісту виховання дітей засобами етнокультури, проектування впливу культурно-освітнього середовища ДНЗ на процес виховання міжетнічної толерантності дітей, взаємозв'язок ДНЗ та сім’ї у вихованні міжетнічної толерантності дітей старшого дошкільного віку. Розроблено й апробовано модель і експериментальну методику виховання міжетнічної толерантності дітей старшого дошкільного віку.
|
5. |
Романюк К. О. Формування міжетнічної толерантності дошкільників: особистісно зорієнтовані технології [Електронний ресурс] / К. О. Романюк // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 325-328. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_75
|
6. |
Романюк К. Б. Вплив "Селен активу" на структуру та метаболізм еритроцитів спортсменів, які займаються бігом на короткі дистанції [Електронний ресурс] / К. Б. Романюк, В. О. Гаврилін // Проблеми екологічної та медичної генетики і клінічної імунології. - 2012. - Вип. 2. - С. 284-288. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pemgki_2012_2_31
|
7. |
Романюк К. Б. Кислотна резистентність еритроцитів у спортсменів-бігунів різної кваліфікації на короткі дистанції [Електронний ресурс] / К. Б. Романюк // Проблеми екологічної та медичної генетики і клінічної імунології. - 2012. - Вип. 3. - С. 222-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pemgki_2012_3_24
|
8. |
Бондаренко О. В. Иммунные и метаболические сдвиги у спортсменов, занимающихся плаванием [Електронний ресурс] / О. В. Бондаренко, К. Б. Романюк, К. В. Яковлева, Г. В. Ясько // Проблеми екологічної та медичної генетики і клінічної імунології. - 2010. - Вип. 5. - С. 89-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pemgki_2010_5_9
|
9. |
Романюк К. О. Формування соціальної адаптивності майбутніх менеджерів освіти: психолого-педагогічний аспект [Електронний ресурс] / К. О. Романюк // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 47. - С. 329-336. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_47_46
|
10. |
Романюк К. О. Педагогіка толерантності у дошкільних навчальних закладах зарубіжжя [Електронний ресурс] / К. О. Романюк // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 1. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2015_1_25
|
11. |
Романюк К. О. Формування готовності педагогів ДНЗ до виховання міжетнічної толерантності дітей (за результатами експериментального дослідження) [Електронний ресурс] / К. О. Романюк // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 359-367. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_61 Аргументовано, що педагог, який прагне сформувати компетентну особистість, і сам має розвивати власні особистісні та професійні якості. У цьому контексті актуалізовано новітні педагогічні дослідження проблеми виховання міжетнічної толерантності дітей старшого дошкільного віку, готовності педагогів до виховання цієї якості. Задля виявлення рівня готовності педагогів дошкільних навчальних закладів до проблеми виховання міжетнічної толерантності дітей проведено анкетування, яким було охоплено вихователів західноукраїнського регіону. На основі аналізу даних анкетування визначено причини посилення уваги до проблеми виховання міжетнічної толерантності дітей старшого дошкільного віку. У контексті окресленої проблеми акцентовано увагу на потребі якісної підготовки вихователів до роботи в сучасних ДНЗ на основі діалогу, толерантності, полікультурності у вищих педагогічних навчальних закладах. Аргументировано, что педагог, который стремится сформировать компетентную личность, и сам должен развивать собственные личностные и профессиональные качества. В этом контексте актуализированы новейшие педагогические исследования проблемы воспитания межэтнической толерантности детей старшего дошкольного возраста, готовности педагогов к воспитанию этого качества. Для выявления уровня готовности педагогов дошкольных учебных заведений к проблеме воспитания межэтнической толерантности детей проведено анкетирование, которым было охвачено воспитателей западноукраинского региона. На основе анализа данных анкетирования определены причины усиления внимания к проблеме воспитания межэтнической толерантности детей старшего дошкольного возраста. В контексте обозначенной проблемы акцентировано внимание на необходимости качественной подготовки воспитателей к работе в современных ДОУ на основе диалога, толерантности, поликультурности в высших педагогических учебных заведениях.It is argued, that a teacher, who aims to form a competent personality, should develop their own personal and professional qualities. In this context, the paper actualizes new pedagogical researches of the issue of developing senior preschool children’s interethnic tolerance and the teachers’ preparedness for developing this quality. For determining the level of preschool teachers’ preparedness for the issue of developing children’s interethnic tolerance, a survey was conducted among the Western Ukrainian educators. Based on the survey data analysis, causes of increased attention to the problem of developing interethnic tolerance of senior preschoolers were determined.
|
12. |
Романюк Н. Н. Технологии возделывания топинамбура [Електронний ресурс] / Н. Н. Романюк, К. В. Сашко, А. В. Горный, К. Г. Романюк // Інженерія природокористування. - 2020. - № 1. - С. 44-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Iprk_2020_1_7 Проанализированы технологии возделывания топинамбура в Республике Беларусь и Российской Федерации. Топинамбур долгие годы рассматривался как кормовая культура, однако анализ результатов последних научных исследований показал, что это культура комплексного использования. Прежде всего - это ценное пищевое растение. Благодаря уникальному биохимическому составу клубней, сухой порошок из них является хорошей биологически активной добавкой во многие продукты питания. Топинамбур является также ценным сырьем для технической переработки и производства биоэтанола. Общепринятая технология возделывания топинамбура на гребнях с междурядьями 70 см не всегда обеспечивает нормальные условия для его роста и развития из за узких междурядий, не позволяющих обеспечить необходимое питание растений. В исследованиях, проведенных В. И. Старовойтовым, установлено, что общепринятая технология возделывания топинамбура на гребнях с междурядьями 70 (75) см не обеспечивает нормальные условия для роста и развития топинамбура, особенно во влажные годы, что приводит к снижению урожая или полной его гибели. С их точки зрения для топинамбура наиболее перспективно использование грядовой технологии с шириной гряды 140 см. РУП "НПЦ НАН Беларуси по механизации сельского хозяйства" и ГНУ "ЦБС НАН Беларуси" предложили и апробируют технологию возделывания "земляной груши" на грядах шириной 1,5 м в 2 и 3 рядка с междурядьями 75 и 42 см. Рассмотрена схема посадки топинамбура 132 х 35 + 35 + 35 х 30 см по этой схеме расстояние между внутренними обрезами колес кормоуборочного комплекса составляет 169 см. Этого пространства вполне достаточно для размещения четырех рядков с междурядьями 35 см. Следует подчеркнуть, что подобная схема размещения является приемлемой и для использования машин при уборке клубней. Использование машин для отвоза зеленой массы при вышеуказанной схеме посадки не вызывает деформацию гряды. Отмечено, что урожайность топинамбура в значительной мере зависит от ширины междурядий. Разработаны схемы посадки клубней с учетом ходовых просветов машин, используемых при уборке как зеленой массы, так и клубней. Описаны оригинальные конструкции машин, применяемые для уборки топинамбура. Цель исследований - разработка схемы посадки топинамбура для обеспечения движения по полю комбайна, убирающего зеленую массу и транспортного агрегата занятого на ее отвозке без травмирования клубней топинамбура в грядах и разработка оригинальных схем машин для уборки клубней топинамбура. способных качественно и без потерь убирать его.
|
13. |
Романюк К. О. Імплементація елементів арт-терапії у виховання толерантності дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / К. О. Романюк // Молодий вчений. - 2019. - № 12(2). - С. 287-290. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_12(2)__28
|
14. |
Романюк К. А. Організація Американських Держав: 65 років діяльності [Електронний ресурс] / К. А. Романюк // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Юриспруденція. - 2013. - Вип. 6-3(2). - С. 165-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_jur_2013_6-3(2)__44
|
15. |
Гортинська О. М. Гістоморфометричні особливості реакції довгих кісток скелета в умовах споживання солей важких металів [Електронний ресурс] / О. М. Гортинська, Л. І. Карпенко, О. С. Моісеєнко, К. А. Романюк, Г. Ю. Будко // Вісник наукових досліджень. - 2006. - № 3. - С. 121-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vndt_2006_3_57
|